Teatre a l’IES Serra de Mariola amb la visita del CEIP El Bracal

L’IES Serra de Mariola i el Col·legi El Bracal protagonitzen una jornada de convivència amb el teatre

Setanta alumnes de 4t de primària del CEIP El Bracal de Muro van participar en una jornada de convivència entre centres educatius. Van visitar l’IES Serra de Mariola, acompanyats dels seus tutors, per assistir la representació teatral preparada per trenta alumnes de l’institut.

Va ser una sessió d’obres teatrals breus, en què alumnes de 1r d’ESO van dramatitzar contes de l’escriptor Jordi Raül Verdú, alumnes de 3r dues llegendes ambientades a Muro i el grup Teatralitza’t, de 4t, una obra col·lectiva.

L’activitat ha estat coordinada pels departaments de castellà i valencià, i els professors Ana Llopis i Francesc Gisbert.

És la primera d’una sèrie d’activitats impulsades des de l’IES Serra de Mariola durant el curs present per compartir experiències i intercanvis amb la resta de centres educatius de Muro, a fi de fomentar l’aprenentatge cooperatiu i els valors de convivència.