Setmana de la ciència

Els alumnes d'informàtica de 1r de BAT han anat a la setmana de la ciència de la UPV d'Alcoi acompanyats pel professor Jaume Tortosa.

Han fet l'itinerari d'electrònica i electricidad amb els següents tallers:

• Energies alternatives
  • Edison vs Tesla
  • "Internet de las cosas"

Els alumnes han experimentat amb tallers interactius com funcionen els imáns electromagnètics, com es transforma l'energia d'alterna a continua, quina diferència hi ha entre aquestes, qué passaria si estiguerem exposats a diferents presions, etc.

Al taller "Internet de las cosas", els alumnes han programat una placa Arduino, l'han connectada per Wifi a un punt d'accés, han controlat un sensor de temperatura i han encés i apagat un led des de d'una tablet.

A part hem vist les instal·lacions de la universitat, conegut a possibles futurs professors i com la Universitat d'Alcoi està al nivell de les millors amb un tracte familiar i pròxim al alumnat.

Aquestes visites són clau per prendre una decisió pel futur dels nostres alumnes, esperem que hagen aprés algo nou i tinguen més clar que volen ser de majors.

A continuació adjuntem imatges de la visita: