RECORDATORI per als alumnes de XarxaLlibres

IMPORTANT: Volem recordar-vos que el dia que vingueu a arreplegar les notes heu de lliurar el bloc sencer de llibres de text.

Al no haver proves extraordinàries, RECORDEU que heu de portar TOTS els llibres, inclosos els de les matèries suspeses. A excepció dels alumnes de 4t d’ESO que vagen a la prova extraordinària de Juliol, que  es quedaran sols amb els llibres que necessiten per a les recuperacions.

Ja sabeu: és imprescindible que els llibres estiguen folrats, si hi ha algo escrit a llapis, esborreu-lo a casa abans de portar-los i MOLT IMPORTANT DESINFECTACTS. Si els vostres llibres no compleixen aquestes condicions no participareu al Banc de Llibres el curs que ve.

Els alumnes heu d’anar a l’aula assignada a l’hora indicada en aquesta taula informativa que va ser publicada uns dies enrere.

Tots els alumnes beneficiaris de les tablets aportades per Conselleria també les heu de tornar el mateix dia. RECORDEU-VOS-EN!!!