Premis a l’excel·lència acadèmica atorgats per Iñaki Berenguer a l’alumnat de l’IES Serra Mariola

Aquest dimarts passat, dia 27 de juny, va tindre lloc la cerimònia de lliurament de premis de la” II Edició dels Premis IB” que concedeix l’emprenedor murer Iñaki Berenguer a l’Excel·lència Acadèmica, als estudiants guardonats d’Alcoi, Cocentaina i Muro.

La gala va tindre lloc al pati del Palau Comtal de Cocentaina, amb la presència dels joves i els seues famílies, representants polítics comarcals, així com professors i directors dels centres educatius participants en la convocatòria. En paraules d’Iñaki Berenguer: «buscar l’excel·lència és una actitud. No n’hi ha prou amb tindre talent i ser intel·ligent. També és requereix capacitat de treball i constància per a brillar».

A més, el reconeixement cerca també activar la solidaritat ciutadana, ja que cadascun dels premiats donarà 500 € del total de 750 € concedits, del seu premi – o íntegrament fins i tot – a una associació sense ànim de lucre de la seua elecció. El nostre alumnat va escollir les següents associacions comarcals i nacionals:

• Noa Dong – Associació Somriure Alcoi
  • Cristian Vilaplana – Associació AFA Muro Alzheimer
  • Carlos Cascant – Associació AFA Muro Alzheimer

Enhorabona als tres, sou un orgull enorme per al nostre Centre!!