Els alumnes de 2n de BAT i 2n de FPB d’informàtica a la Setmana de la Ciència

El divendres passat, 11 de novembre, els alumnes de 2n de BAT de l’assignatura de “Tecnologies de la Informació i la Comunicació II” i de 2n de FPB d’Informàtica d’Oficina assistiren a l’itinerari D: ENGINYERIA INFORMÀTICA de la Setmana de la Ciència que es va celebrar en la Universitat Politècnica del Campus d’Alcoi.

Les xarrades i tallers en els quals participaren foren els següents:

  • Realitat virtual i augmentada.
  • Informàtica del segle XXI.
  • Videojocs.

A continuació els deixem una sèrie de fotografies de l’esdeveniment. Malauradament, agafaren un dia plujós i molt intempestiu, però va valdre la pena l’experiència!!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies