Participació de l’alumnat del Cicle de Turisme en el Congrés d’Alcoi “Ciutats intel·ligents i Big Data”

Durant els dies 20 i 21 d’Octubre l’alumnat del Cicle de Turisme de Muro ha estat participant en les tasques de protocol i benvinguda als participants del congrés sobre “Ciutats Intel·ligents y Big Data” que s’ha celebrat en Alcoi.

Vàrem poder comptar amb la presència d’un murer il·lustre, Iñaki Berenguer, amic del CICLE DE TURISME DE MURO que participà en el congrés i no dubtà en realitzar-se una sèrie de fotos amb els nostres alumnes.

També assistiren al Congrés el Cap de Departament d’Informàtica i el Cap d’Estudis de la Formació Professional del Centre en la segona jornada desenvolupada el dijous 21 d’Octubre.

Moltes gràcies als organitzadors per comptar amb nosaltres! I donar-los l’enhorabona a l’alumnat del Cicle de Turisme pel seu bon fer.