Nou sistema d’eixides individuals

L’IES Serra Mariola ha desenvolupat un nou sistema per a registrar als alumnes que eixen del centre acompanyats per un pare, mare o tutor legal. És molt senzill d’omplir aquest formulari, però sóm conscients, com totes les novetats, que s’han d’explicar i entendre per a que el sistema funcione correctament.

A l’entrada de l’IES, en consergeria, hi ha una tablet, en la que el tutor legal omplirà les següents dades, en dos passos:

1r PAS

• *Alumne: Es podrà cercar l’alumne per nom o cognoms.
  • Motiu: motiu de l’eixida (metge, malalt, revisió, etc)
  • *DNI o NIE: sense lletra.
  • *Nom i cognoms del tutor legal: dades del pare o mare que es porta l’alumne.

Nota, les dades marcades amb * són obligatories.

2n PAS

• Signatura: el tutor legal signa amb el dit.

Una vegada registrada l’eixida, el sistema avisa per correu electrònic @gva.es al tutor del grup que té assignat l’alumne, i li envia les dades de l’eixida per a que les justifique a la WebFamilia 2.0, en cas que l’alumne siga de transport, automàticament tindrà la falta justificada al registre intern del centre.

Cumplint amb la normativa de la llei de protecció de dades, les dades emmagatzemades formaran part del registre intern del Centre, el títular de les mateixes podrà ejercir el seu dret a la modificació i eliminació de les mateixes. Aquest registre s’eliminarà automàticament al finalitzar el curs.

A continuació podeu vore imatges del nou sistema:

Una vegada finalitzat el registre, el tutor legal podrà vore l’autorització i als 30 segons tornarà a la pantalla inicial, en cas que se’n porte un altre alumne pot polsar el botó “Crear una còpia” en la que només haurà de seleccionar un altre alumne i signar-la.

Esperem que aquest sistema siga funcional i que tothom l’utilitze.