L’IES Serra Mariola a les SKILLS 2023

El nostre Centre ha estat present a les SKILLS 2023 a través de les figures de Maria Belvis, com a coordinadora tècnica en la implantació de la modalitat de “Recepció hotelera” en les SKILLS celebrades aquest any, i dels professors Jordi Prats i Maria Jose Ruiz que han col·laborat activament en la seua realització. També hem assistit amb els nostres alumnes de 4t d’ESO i de 3r d’ESO del grup de PDC, als quals els ha servit l’experiència com a punt de reflexió i de decisió pensant en el seu futur educatiu i laboral.

Les CVSKILLS són les competicions de formació professional de la Comunitat Valenciana on l’alumnat pot demostrar les destreses i habilitats adquirides i que enguany s’han celebrat en la Fira de Mostres de València. Són un mitjà per estimular els estudiants, professors i empreses; i una plataforma d’intercanvi i debat sobre la qualitat i la innovació dels diferents camps.

A més de les competicions a nivell autonòmic i estatal, hi ha les WorldSkills i les EuroSkill. Espanya pertany a aquestes organitzacions, per la qual cosa organitza les Spainskills (campionat nacional de FP), per seleccionar els alumnes que representaran a Espanya a les competicions europees i mundials.

Ha sigut una experiència molt motivadora i de la qual han gaudit els nostres alumnes!!