L’IES Serra Mariola a la “I Edició dels Premis IB”

Aquest dijous passat, dia 30 de juny, va tindre lloc la cerimònia de lliurament de premis de la “I Edició dels Premis IB”, que concedeix l’emprenedor murer Iñaki Berenguer a l’Excel·lència Acadèmica, als 21 estudiants guardonats d’Alcoi, Cocentaina i Muro. La gala va tindre lloc en la sala d’actes de l’IVAM CADA, amb la presència dels joves i les seues famílies, així com professors i directors dels centres educatius participants en la convocatòria.

En paraules de Iñaki Berenguer: «buscar l’excel·lència és una actitud. No n’hi ha prou amb tindre talent i ser intel·ligent. També es requereix capacitat de treball i constància per a brillar». A més, el reconeixement busca també activar la solidaritat ciutadana, ja que cadascun dels 21 premiats donarà la meitat del seu premi –o íntegrament fins i tot– a una associació sense ànim de lucre de la seua elecció.

El nostre alumnat va escollir les següents associacions comarcals i nacionals:

• Nora Pascual – Associació AFA Muro Alzheimer.
  • Laia Pérez – Associació Snehasadan Eloy Molines.
  • Pablo Mateos – Associació espanyola contra el càncer.

Més informació en https://www.elnostreciutat.com/inaki-berenguer-premia-als-21-millors-estudiants-de-batxillerat-dalcoi-cocentaina-i-muro/

A continuació els deixem una sèrie de fotos de l’esdeveniment amb el nostre alumnat premiat.