La Maleta de la Innovació 4.0 a l’IES Serra Mariola

Ahir es va presentar al nostre centre “La Maleta de la Innovació 4.0”. Iniciativa que de la mà del Campus d’Alcoi de la Universitat Politècnica de València, i de l’Ajuntament de Muro que ha financiat el 50% del cost del projecte, tracta de fomentar les vocacions científiques del nostre alumnat, el que ha vingut a denominar-se STEM (Ciència, Tecnología, Enginyeria i Matemàtiques), fonamentalment en les dones.

La robòtica, el Internet de les Coses (IoT) i les noves tecnologies són aspectes que tracta de posar en valor esta maleta que incorpora uns kits de robòtica Arduino amb sensors i eines que seran utilitzades al nostre Centre per a millorar la qualificació i digitalització dels nostres alumnes.

El Departament d’Informàtica de l’IES Serra Mariola no para de generar iniciatives innovadores que posen a l’abast de la Comunitat Educativa.