INSTRUCCIONS PER AL PRIMER DIA DEL CURS 2024-2025

El proper dilluns 9 de setembre l’alumnat acudirà al centre en el següent horari:

• 9:00: 1r ESO
  • 9:45: 2n ESO
  • 10:30: 3r ESO
  • 11:15: 4t ESO
  • 12:00: Batxillerat
  • 12:15: Cicles FP i FPB

Durant aquesta primera jornada de presentació, els tutors/es de cada grup s’encarregaran de rebre els seu alumnat, lliurar-los l’horari i, si escau, els llibres de la Xarxa (l’alumnat haurà de portar motxilla o borsa).

OBSERVACIONS IMPORTANTS:

• El dia 9 de setembre el transport escolar arribarà a l’institut a les 9:00h i eixirà a les 13:00h.
  • L’alumnat de 1r d’ESO gaudirà entre les 9:00h i les 13:00h del dia 9 de setembre d’una jornada d’acollida en la que, a banda de fer les presentacions pertinents, rebran informació sobre el funcionament del centre i una sessió de formació TIC. És necessari que l’alumnat de 1r ESO porte esmorzar per a eixe dia.
  • La resta d’alumnat vindrà a l’hora assignada i, després d’arreplegar horaris i llibres, podrà anar-se’n a casa. Cal recordar que l’alumnat de transport haurà d’esperar fins les 13:00h per agafar l’autobús de tornada.