INSTRUCCIONS PER AL PRIMER DIA DE CLASSE CURS 2022-23

• El dia 12 de setembre l’alumnat acudirà al centre en el següent horari:
    • 9:00: 1r ESO
    • 10:00: 2n ESO
    • 11:00: 3r i 4t ESO
    • 12:00: Batxillerat i Cicles FP i FPB
  • Durant aquesta primera jornada de presentació, els tutors/es de cada grup s’encarregaran de rebre els seus alumnes, lliurar-los l’horari i, si escau, els llibres de la Xarxa (l’alumnat haurà de portar motxilla o borsa).
  • Els grups de les classes estaran disponibles a partir del dia 12 de setembre en els taulers pertinents que hi ha a l’entrada del Centre.
  • Inici de classes en horari ordinari: 13 de setembre.
  • Observacions importants:
    • Els dia 12 de setembre el transport escolar arribarà a l’institut a les 9:00h i eixirà a les 13:00h.
    • L’alumnat de 1r d’ESO gaudirà entre les 9:00h i les 13:00h del dia 12 de setembre d’una jornada d’acollida en la que rebran informació sobre el funcionament del centre i una sessió de formació TIC. És necessari que l’alumnat de 1r porte esmorzar per a eixe dia.
    • La resta d’alumnat vindrà a l’hora assignada i, després d’arreplegar horaris i llibres, podrà anar-se’n a casa. Cal recordar que l’alumnat de transport haurà d’esperar fins les 13:00h per agafar l’autobús de tornada.