Informatiu especial “XXVI Festa del Llibre de Muro” a càrrec dels alumnes de 1r i 2n d’ESO

Events tan extraordinaris com la Festa del Llibre celebra enguany 26 anys. Tot un event del que s’han fet ressó canals i televisions d’ací i d’allà... tot un fenòmen informatiu que els nostres alumnes s’han encarregat de lliurar en primícia. Alumnes de 1r i 2n d’ESO han agafat els micros i han fet de reporters, reporteres, presentadors, enviats i enviades especials mobilitzats per tot arreu.

Quan arribe a oídes de Matías Prats, ens fitxa a l’alumnat per a qualsevol cadena internacional!!

Primera part

Segona part

Si voleu vore'l sencer en un únic vídeo podeu accedir al següent enllaç: https://drive.google.com/file/d/1ag-QK-TPE_XRXH3ZFKrJCmOFfAzuXhUw/view?usp=sharing