Fase 3 – Activitats presencials amb cita prèvia

Muro de Alcoy, a 17 de juny de 2020

Estimades famílies,

Durant la fase 3 i seguint instruccions del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional, el nostre centre desenvoluparà les mesures següents:

1.  Atenció individual i presencial als alumnes i famílies, mitjançant cita prèvia, per a reclamació de notes de l’avaluació final i resolució de dubtes el divendres 19 de juny.
  2.  L’alumnat del centre que s’ha de presentar a les proves extraordinàries d’avaluació final pot sol·licitar una cita prèvia amb algun membre del professorat per activitats específiques presencials com a tutories individuals, resolució de dubtes i lliurament o recepció de materials.
  3. Per a l’alumnat de 2n de Batxillerat, s’establirà un horari d’activitats específiques presencials com a tutories individuals i resolució de dubtes per a les proves PAU. L’horari ja s’ha passat a l’alumnat per part dels tutors. L’alumnat haurà de concertar cita prèvia amb el professorat per a ser atés en el centre de manera presencial.

Totes les activitats a què es fa referència seran de caràcter voluntari per a l’alumnat.

Per a sol·licitar una cita prèvia amb el professorat, l’alumnat haurà d’enviar un correu electrònic a l’adreça del/la professor/al fet que es troba en la web de l’institut a l’apartat https://portal.edu.gva.es/iesserramariola/es/padres-yalumnado/tutorias/ (clicant damunt de l’adreça i a la còpia) i el/la professor/a li comunicarà l’hora de la reunió presencial.

El centre estarà obert per a realitzar les activitats indicades en la fase 3 des de les 9 a les 13h. L’alumnat o el familiar ha de vindre en el centre només i amb màscara.

Salutacions,

L’Equip directiu de l’IES SERRA MARIOLA