Fase 2 – Activitats presencials amb cita prèvia

Muro d’Alcoi, a 29 de maig de 2020

Estimades famílies,

A partir del dilluns 1 de juny entrem en fase 2 i, segons la RESOLUCIÓ de 26 de maig de la SAEFP, tots els centres a què fa referència aquesta resolució continuaran amb la formació a distància que desenvolupen des que es va suspendre l’activitat educativa presencial fins a la data de finalització del curs 2019-2020 en cadascun dels ensenyaments i etapes educatives.

Tanmateix, l’alumnat del centre pot sol·licitar una cita prèvia amb algun membre del professorat per activitats específiques presencials com tutories individuals, resolució de dubtes i lliurament o recepció de materials.

A més, per a l’alumnat que acaba cicle com és el de 4t d’ESO, 2n FP Bàsica, 2n de Cicles Formatius i 2n de batxillerat, es podrà concertar una cita prèvia amb l’orientadora amb la finalitat de facilitar-los orientació acadèmica i professional.

Per a l’alumnat de 2n de Batxillerat, s’organitzaran grups reduïts per tal de reforçar les competències clau que siguen imprescindibles per a les proves PAU. L’horari ja s’ha passat a l’alumnat per part dels tutors. Totes les activitats a què es fa referència seran de caràcter voluntari per a l’alumnat.

Per part del professorat no tindran obligació d’incorporar-se en la Fase 2 el personal docent de risc i el que tinga a càrrec seus fills o filles menors de 13 anys, discapacitats o persones majors dependents.

Per tal de sol·licitar una cita prèvia amb el professorat, l’alumnat haurà d’enviar un correu electrònic a l’adreça del/la professor/a que es troba a la web de l’institut a l’apartat https://portal.edu.gva.es/iesserramariola/es/padres-y-alumnado/tutorias/  i el/la professor/a li comunicarà l’hora de la reunió presencial. No tingueu en compte l’horari establert per a l’atenció a famílies perquè ara ja no està vigent.

El centre estarà obert per a realitzar les activitats indicades en la fase 2 des de les 9 a les 13h. L’alumnat ha de vindre al centre sol i amb mascareta.

Salutacions,
L’Equip directiu de l’IES SERRA MARIOLA