Èxit rotund dels alumnes del Centre al “XII Concurs d’Aplicacions Mòbils” de la UPV d’Alcoi

L’IES Serra Mariola ha deixat el pavelló ben alt en el ??? ??????? ?’??????????? ??̀???? ??? ??? ???????? organitzat per la UPV d’Alcoi, en la modalitat B per a Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior.

Hem aconseguit:

• El segon premi amb l’aplicació Space Battle dels alumnes ??? ?????̀ ? ???? ????????, un joc tipus “Hundir la flota” que permet jugar de forma online a cada usuari amb el seu mòbil.
  • El quart premi amb l’aplicació T.D.H.APP dels alumnes ?????? ???????, ???????? ????????? ? ?????́? ??????́?, enfocada als xiquets que pateixen aquest trastorn amb jocs que els ajuden a millorar les seues funcions executives.
  • El premi popular per a l’aplicació Space Battle comentada anteriorment elaborada pels alumnes ??? ?????̀ ? ???? ????????

Aquestes aplicacions foren tutoritzades pel professor d’informàtica Rafael Molines.

?????????? ? ???? ???? ??? ?’?̀??? ?????????? ? ????? ??? ??? ?????? ?? ????? ??????????!