Estudis de Turisme a l’IES Serra Mariola

Aquest matí hem pogut gaudir de la presència d’ARA Multimèdia que ha visitat les nostres instal·lacions i ha pogut veure en primera mà com treballem a l’Institut Serra Mariola i a través del nostre professorat de Turisme els hem contat tot el que fem i oferim. Des de tot allò que publiquem a les diferents xarxes socials o el nostre canal de YouTube del Cicle de Turisme on tenim les entrevistes que realitzem a les personalitats que ens visiten en les jornades o els vídeos que publiquem de les activitats que es porten a terme al llarg del curs.

Com podreu llegir a l’article publicat en Aramultimèdia , des del Centre s’aposta fermament pel nostre territori i la nostra comarca i fem moltes activitats per divulgar el patrimoni. Precisament, de forma periòdica els nostres alumnes creen una sèrie d’articles per a Aramultimèdia. A més a més, disposem de l’acreditació Erasmus per a poder enviar i rebre alumnes a l’estranger i el més innovador és el futur Cicle d’Agències de Viatge i Gestió d’Esdeveniments que encetarem el curs vinent. Aquest nou Cicle serà bilingüe, la qual cosa porta un valor afegit que li dona una gran consideració, i més encara, en les empreses del sector turístic. Aquells alumnes que ho desitgen podran comptar amb una doble titulació simplement fent un any més, ja que aquest Cicle i l’actual de Guia, Informació i Assistències Turístiques comparteixen els mateixos mòduls el primer curs: UNA GRAN OPORTUNITAT!!

Gràcies a ARA Multimèdia per la seua col·laboració i donar a conèixer els nostres Cicles!!