Espais i dependències – Cicles Formatius

Vistes 360º per a vore les instal·lacions i dependències que tenim als nostres Cicles Formatius. Aquests vídeos de 360º estan ubicats en el nostre canal de YouTube i es poden visualitzar també amb ulleres 3D.

Aula tematitzada com una agència de viatges per a realitzar pràctiques reals amb l’alumnat. Compta també amb una de les últimes dotacions informàtiques que van vindre equipades amb ordinadors All-in-one de 24 polzades.
Taller tèxtil on l’alumnat d’aquestos Cicles posa en pràctica tot allò aprés en l’aula. Està dotat amb màquines de cosir, brodadores, planxes, maniquins, taules per a estampar i un teler.
Aula de classe dels Cicles Formatius de Turisme per a l’alumnat de 1r curs. Aquesta aula compta amb un stand, varis expositors i murals sobre viatges, a més a més d’ordinadors per a recerca d’informació i realització de tota mena de treballs.
Laboratori de Tèxtil on l’alumnat d’aquestos Cicles imparteix classe i realitza determinades pràctiques en aquesta dependència.
Aula d’informàtica que es troba en el tercer bloc del Centre, on estan totes les aules i dependències dels Cicles Formatius. Aquesta aula va ser renovada recentment i compta amb alguns dels últims ordinadors dels quals disposa el Centre. Té un servidor i 24 ordinadors, a més d’una pantalla interactiva Clevertouch.