Entrega dels premis del XVIII Concurs Literari i d’Il·lustració

El passat dijous, el Consell Valencià de cultura va fer entrega dels premis del seu XVIII Concurs Literari i d’Il·lustració, que enguany tenia com a temàtica Els Drets Humans davant els reptes del món actual. El nostre alumnat va resultar guardonat en les diferents categories del Concurs:

GUANYADORS DEL CONCURS LITERARI:

• Accèssit de 1r ESO: Àlex Tormo Romero, pel seu treball El patio del colegio.
  • 1r Premi de 2n ESO: Ivet Molina Bernabeu, pel seu treball Realidades cromáticas.
  • 2n Premi 2n ESO: Vega Vilaplana Vilaplana, pel seu treball Plásticos.
  • 3r Premi 2n ESO: Yago Llorens Rodrigo, pel seu treball Invisibles.
  • Accèssit de 2n ESO: Carla Coloma Vilaplana, pel seu treball Los derechos humanos ante los retos del mundo actual.

GUANYADORA DEL CONCURS DE DIBUIX:

• 2n Premi de 2n de Batxillerat i Cicles Formatius: María Torregrosa Sempere, pel seu treball Entre cenizas.

Tanmateix, l’IES Serra Mariola va ser guardonat per ser el centre amb més premis literaris de Secundària.

Des d’ací, volem felicitar a tot l’alumnat guanyador i al seu professorat per haver-los encoratjat a presentar-se a aquests premis. L’enhorabona a totes i a tots!

Féu clic sobre les imatges per obrir-les en gran