Els alumnes de l’IES Serra Mariola seran protagonistes en la “Fireta de Sant Antoni” de Muro

Aquest proper cap de setmana es celebrarà la habitual i coneguda per tots “Fireta de San Antoni” de Muro. Dins de les nombroses activitats que s’han organitzat amb motiu de la Fireta de Sant Antoni els dies 21, 22 i 23 de gener, destaca com a novetat l’organització d’una sèrie de rutes que porten per nom ‘Murers il·llustres‘.

Aquesta iniciativa a mig camí entre la cultura i el turisme estan organitzades precisament pel departament del cicle de turisme. Esta setmana passada li van fer una entrevista en Ara Alcoi al Cap de Departament de Turisme, Jordi Prats, el qual explicà com va sorgir aquesta idea i com està previst que es desenvolupe amb els alumnes del centre com a protagonistes. A més a més, el grup de teatre, organitzat i conduit per Ana Llopis i Francesc Gisbert, també participarà el diumenge 23 amb l’escenificació de l’obra ‘Jaume I, vida i miracles d’un gran cavaller‘ a les 13 hores.

Agraïm la participació dels nostres alumnes i la seua implicació, així com de tot aquell professorat involucrat en aquestes iniciatives!!!

A continuació els deixem l’extracte de l’entrevista realitzada a Jordi Prats:

Informació a la web de Radio Alcoi: https://cadenaser.com/emisora/2022/01/13/radio_alcoy/1642095496_109674.html