El valencià té futur!

Aquests mes de novembre, un grup d’alumnes de 2 ESO del centre IES SERRA MARIOLA DE MURO ha treballat, de la mà del professorat de valencià, en un Projecte relacionat amb la intel·ligència artificial i la nostra llengua.

Es tracta del Projecte Vives, impulsat pel Centre d’ Intel·ligència Digital de la Universitat d’Alacant i que s’emmarca dins del Pla de tecnologies de la Llengua per al valencià. L’alumnat ha enregistrat la seua veu fent gravació d’una sèrie d’àudios amb la finalitat d’ajudar a fer que la tecnologia entenga i parle en valencià.

Ha sigut una experiència engrescadora per a alumnat i professorat i ens sentim satisfets per haver contribuït a fer que el valencià tinga també presència en un camp tan interessant i amb tant de futur com és el de la Intel·ligència Artificial.