EL SERRA MARIOLA REP QUATRE PREMIS AL XVI CONCURS LITERARI DEL CONSELL VALENCIÀ DE CULTURA

Tres alumnes del nostre Centre, Luana Lloréns i Bárbara Cascant, de 1r d’ESO i Marwa Hammouch, de 3r d’ESO han sigut guardonades amb el segon i tercer premi i un accèssit, respectivament, del XVI Concurs Literari que convoca anualment el Consell Valencià de Cultura.

Aquest any, els treballs de literatura i dibuix versaven sota el lema: “La vida després del confinament”. Durant dos mesos tot l’alumnat del centre ha estat involucrat en aquests treballs a les seues classes “Àmbit Sociolingüístic” de 1r d’ESO i Llengua i Literatura castellana en tots els nivells i, l’esmentat esforç, ha sigut reconegut amb aquests premis. A més, el Centre ha estat també condecorat per ser el Centre amb major participació de tots els participants, amb una dotació econòmica.

El passat 16 de juny, les alumnes, els pares i una representació de l’IES Serra Mariola es va desplaçar fins a la seu del Consell Valencià de Cultura, a la ciutat de València per a la recollida dels premis, els diplomes i les medalles. El propi President del Consel, Santiago Grisolía García comentava al respecte el següent: “… Ens agradaria felicitar a l’alumnat i el professorat encarregat per l’interès que hi ha posat i per la qualitat.

A continuació els deixem el podcast publicat a Ràdio Élite de Muro en el programa de ràdio “El que volem saber” del 22 de juny:

EL QUE VOLEM SABER (22 JUNY) – Radio ÉLITE