Digitalitzem les aules a l’institut!!

Aquest any encetem les noves aules digitals, anomenades Aules ADI, al nostre Centre. Gràcies al Pla Digital desenvolupat per Conselleria, tots els Centres de la Comunitat Valenciana aniran essent dotats de pantalles interactives, acompanyades d’un portàtil, per a la majoria de les aules de què es disposen en el Centre.

L’Aula Digital Interactiva forma part de les millores portades a terme per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport per a la millora dels centres educatius.

Les Aules Digitals Interactives (ADI) són una eina pedagògica i innovadora que busca fomentar les noves tecnologies en els centres educatius i produir un gran avanç en el procés d’ensenyança-aprenentatge. Aquestes aules estan equipades amb tecnologia avançada, com ara panells, ordinadors i dispositius d’interacció, que permeten al personal docent i a l’alumnat interactuar de manera dinàmica. Amb les Aules Digitals Interactives, l’alumnat pot participar activament en l’aprenentatge, col·laborar amb les companyes i companys i rebre retroalimentació immediata.

L’Aula Digital Interactiva inclou un Panell Digital Interactiu i un ordinador portàtil dual (amb el sistema operatiu Lliurex i Windows instal·lat)per a facilitar la connexió i ús del panell.

Si voleu saber més, podeu entrar al següent enllaç: https://portal.edu.gva.es/pladigital/adi_val/