Dia Internacional de les Lletres Valencianes

L’alumnat de Literatura Universal de 1r de Batxillerat, de l’IES Serra Mariola de Muro, ha participat en la celebració del Dia Internacional de les Lletres Valencianes. Durant tot el matí, l’IES Pare Arques de Cocentaina ha acollit la lectura col·lectiva del Tirant, la novel·la en valencià més universal, organitzada per la Coordinadora pel valencià i l’IES Pare Arques.

Alumnes de tots els centres educatius de la comarca del Comtat hi han acudit per participar en diversos tallers culturals i llegir un fragment de la novel·la en una marató lectora. L’alumnat de l’IES Serra Mariola ha estat acompanyat pels professors Francesc Gisbert, responsable de l’optativa de Literatura Universal, i per Rafa Enguix, d’història.

A més, durant tota la setmana, l’IES Serra Mariola representarà diversos fragments dramatitzats del Tirant, que després seran emesos per ràdio Èlite de Muro. L’activitat forma part del Pla de Foment Lector del centre, reconegut per la Conselleria d’Educació.

Fes clic sobre les imatges per a vore-les en gran