Concurs de Fotografia Matemàtica a l’IES Serra Mariola

Des del Departament de Matemàtiques s’ha organitzat un concurs de fotografia matemàtica i una exposició dels treballs al passadís principal del Centre. Han participat els alumnes de 2n d’ESO, 3r de PMAR i 4t d’ ESO.

Tot l’alumnat del Centre ha votat el millor treball, valorant el contingut matemàtic de la fotografia, la qualitat estètica, l’originalitat, la gràcia i la referència matemàtica del títol.
Després de fer el recompte de tots els vots, els treballs més votats han sigut:

• 1r Premi 2n ESO/3r PMAR: Laura Ruiz Marset i Lidia Ramírez Francés” de 2n ESO B, per la foto “EL CON”.
  • 1r Premi 4t ESO: Alba Madrid Pérez” de 4t ESO B per la foto “EL DIÀMETRE DE L’ALBA”.

Des del Departament de Matemàtiques volem agrair a l’alumnat l’alta participació i a l’AMPA, l’aportació econòmica dels premis.