Comunicat sobre Web Família

📢 INFORMEM a tota la comunitat educativa que conforma l’IES Serra Mariola que potser que no apareguen alguns alumnes en Web Família degut a tots els canvis que estan produint-se en aquestos primers dies, sobretot a l’alumnat que entra en 1r d’ESO.
📲 De forma paulatina, anirem activant la seua incorporació altra vegada en Web Família per a que puguen veure tota la informació relacionada amb l’alumne. En el cas de que tinguen accés diferenciat pare i mare, hauran d’avisar al Centre per activar-lo a cadascun d’ells.
👉 MOLT IMPORTANT!!! Recordar que el grup assignat que apareix en Web Famíliano és definitiu, amb la qual cosa pot haver canvis
👩‍🔧 Tota la informació amb els llistats dels grups es penjarà el mateix dia 11 de setembre als taulons que hi ha a l’entrada del Centre.