Celebracions del “Dia de la Dona” a l’IES Serra Mariola

Des de l’IES Serra Mariola hem realitzat diferents actes, tots ells amb la col·laboració de l’alumnat, per a commemorar el Dia de la Dona. És un dia que considerem que ha de ser celebrat i recordat per TOTES i TOTS, un dia simbòlic que ens acosta a la igualtat i a la convivència entre homes i dones, un dia per a lluitar per l’accés igualitari a l’educació i a la sanitat, i el dret a viure lliure de violència i discriminació.

Entre els diferents actes que hem portat a terme, podem anomenar:

• Lectura manifest i pancarta a càrrec de l’alumnat de 1r de BAT de “Dibuix artístic“.
  • Vídeo “NO EM FELICITES” creat per l’alumnat de llatí i grec de 1r i 2n de BAT.
  • Mural de papallones “ESCRIPTORES INVISIBLES”, a càrrec de l’alumnat de 1r d’ESO.
  • Teatre “LA FÀBRICA DE CAMISES”, representat per l’alumnat de Teatre de 1r d’ESO el proper divendres 15 de març al Centre Cultural Polivalent.

Feu clic sobre les imatges per a vore-les en gran.

Video “NO EM FELICITES” creat per l’alumnat de llatí i grec de 1r i 2n de BAT
Lectura manifest i pancarta a càrrec de l’alumnat de 1r de BAT de “Dibuix artístic”