Celebració del centenari de Gianni Rodari a l’IES Serra Mariola

L’IES Serra Mariola participa en la celebració del centenari de l’escriptor italià Gianni Rodari. Rodari, un dels autors de major anomenada en la literatura infantil i renovador de la pedagogia, amb obres com Gramàtica de la Fantasia, és el protagonista d’una activitat de foment de la lectura.

Durant el mes de novembre, alumnes de l’optativa de Teatre de 1r i 2n d’ESO, juntament a alumnes d’altres nivells, dramatitzaran i enregistraran en àudio contes breus de Gianni Rodari. Després, alguns dels contes seleccionats s’emetran en el podcast especial dedicat a Gianni Rodari, presentat per la periodista Amàlia Garrigós, i que s’emetrà per la xarxa d’emissores municipals valencianes.

Els contes seran emesos per Ràdio Élite de Muro i compartits a les xarxes. L’activitat està coordinadora pels professors de teatre, Ana Llopis, Loles Sanjuan i Francesc Gisbert.