Alumnat de 2n de FPB instal·len cablejat de xarxa al CEFIRE d’ALcoi

El passat 24 de novembre, l’alumnat de 2n de FPB d’Informàtica d’Oficina de l’IES Serra Mariola realitzaren la instal·lació del cablejat de l’aula d’informàtica del Cefire d’Alcoi. D’acord amb la directora del Cefire, Silvia Amorós, i l’assessor, Jaume Tortosa, pujaren a Alcoi amb la companyia dels professors de l’assignatura “Instal·lació i Manteniment de Xarxes per a transmissió de dades”, Vicent Nàcher i Rafael Molines, i posaren en pràctica tot allò aprés en dita assignatura.

A continuació els deixem una sèrie d’imatges del procés realitzat en aquesta aula. Des de la tirada del cablejat per darrere dels ordinadors fins al switch corresponent a la realització del cables RJ45, crimpant el connectors i comprovant la correcta connexió d’aquestos.