Felicitacions als alumnes de pràctiques pel treball realitzat

Durant aquest curs escolar 2020-21, i a pesar de les normatives Covid, els alumnes de FCT d’informàtica han pogut realitzar les pràctiques en empresa amb total normalitat. Volem destacar l’alumnat que ha realitzat les pràctiques al centre IES Serra Mariola: Iker Horcajo del CFGM de Batoi, Marc Gisbert, Xavi Carchano i Joan Gázquez de CFBA de l’IES Serra Mariola, que  han desenvolupat un conjunt de tasques informàtiques a l’IES Serra Mariola com:

• Instal·lació de Sistemes Operatius a tots els ordinadors nous de cada aula del centre.
  • Manteniment i actualització de la resta d’ordinadors.
  • Actualització de l’inventari informàtic del Centre.
  • Configuració de les tauletes del pla Mulan com a aules mòbils. Hem creat dos carros amb tauletes connectades a la xarxa del centre per a que l’alumnat les puga fer servir a les aules.
  • Creació d’una aplicació Android per al departament de Biologia anomenada “Clau Dicotòmica”, a la que breument vorem a la tenda d’aplicacions Google Play, desenvolupada per l’alumne Iker Horcajo.
  • Creació dels vídeos de promoció del dia del llibre per a la Biblioteca de Muro.
  • Creació dels vídeos d’orles per a l’alumnat de 2n de Batxiller que comencen una nova etapa de la seva vida a la Universitat o Cicles Formatius de Grau Superior.
  • Cablejament d’aules del centre i acabament amb canaletes fent les funcions d’instal·ladors de xarxa professional.
  • Revisió dels materials informàtics.
  • Restauració de portàtils vells i posada a punt d’equips obsolets.

Esperem que els alumnes hagen aprés molt durant aquest trimestre de pràctiques i hagen experimentat la sensació del món laboral.

Ara queda continuar amb la vostra formació i esperem que vos vaja molt bé.