Visita a l’escola d’Aviació “La Montaña”

Els alumnes de Formació Professional Bàsica han visitat l'escola d'aviació "La Montaña" d'Alcocer.

Santi Reig, de l'escola d'aviació, ens ha explicat com funciona un avió ULM, normatives, preus, i ens ha contestat a molts dubtes que han exposat els alumnes.

Fran Polo, de l'empresa Otus, ens ha explicat com traure l'autorització per ser piloto de drons, i ens ha fet una demostració volant un Mavic, i ens ha fet un selfie.

Al proper dijous 19 de Desembre, vindran a l'IES a fer-nos unes conferèncias a la resta dels alumnes de la ESO per explicar les normatives i com han d'utilitzar correctament un dron.

Els alumnes han disfrutat molt del passeig i de les explicacions de Santi i Fran, moltes gràcies.

A continuació vos adjuntem les fotos de l'activitat.