El passat dia 22, l’alumnat de Llatí, Grec i Literatura Universal de l’IES Serpis va assistir als Ludi Saguntini, una jornada educativa dedicada al coneixement i la difusió del món clàssic.
Durant l’activitat, l’alumnat va participar en diversos tallers relacionats amb la vida, la societat i les tradicions de l’antiga Grècia i Roma. Entre ells, es van realitzar tallers d’escriptura, indumentària, mitologia, amulets, mosaics, exèrcit i jocs, que van permetre acostar-se de manera pràctica i participativa a diferents aspectes de l’Antiguitat.
Per un dia, els estudiants van poder experimentar com escrivien, vestien, jugaven i entenien el món els grecs i romans, aprofundint així en els continguts treballats a l’aula des d’una perspectiva vivencial.
La jornada va concloure amb la representació de la tragèdia grega Medea, en un marc històric incomparable: el teatre romà de Sagunt.
Esta activitat ha suposat una experiència enriquidora per a l’alumnat, que ha pogut aprendre i gaudir del llegat clàssic en un dels espais més emblemàtics de la nostra història.

