Expociència 2024 i el Projecte Natura

Dissabte 11 de maig es va celebrar Expociència 2024, és una jornada anual de portes obertes del Parc Científic de la Universitat de València (PCUV). Un grup d’alumnes del Serpis, i més concretament  1rESOA ha participat en un Projecte Natura que consisteix en una modalitat de Projectes d’Innovació Educativa, de la Facultat de Ciències Biològiques de la Universitat València.

El projecte elaborat pels  alumnes s’anomena “Estratègies a l’aula per a millorar la percepció dels insectes” i ha consistit en la construcció d’un terrari amb els diferents nivells tròfics representats. Es proposa com una estratègia de ApS on s’afavoreix l’estudi dels artròpodes i els seu nínxol a l’ecosistema. És per aquest motiu que una representació dels alumnes de 1rESOA  han estat a un estand d’ Expociència presentant el seu projecte. El projecte detallat es pot consultar a la pàgina web del centre a l’apartat d’Innovació-Projectes-Universitat,  a l’igual que la presentació d’un pòster amb tota la informació d’interès.

A la Fira els alumnes van gaudir de prop de 100 activitats, organitzades per investigadors/as dels diferents instituts i professionals  i la seua temàtica està  relacionada amb la ciència i la tecnologia.

L’experiència va resultar molt positiva i esperem repetir el curs vinent.

Text: prof. Remei Ibáñez