El Cor del Serpis actua en la VIII Trobada Municipal de Cors de Centres Educatius

Els alumnes del Cor de l’IES Serpis brillen en la seua actuació en l’esdeveniment anual de cors de la ciutat.

El passat 27 de febrer, el cor de l’IES Serpis va participar en la VIII Trobada municipal de cors de centres educatius que va tindre lloc en la Rambleta de València. Este esdeveniment, organitzat per l’Ajuntament de València, és ja una tradició anual que reunix els cors de les escoles de la ciutat. En esta Trobada municipal els cors participants interpreten cançons o cants populars de lliure elecció utilitzant només la veu, que assumix així el protagonisme complet durant la interpretació de cada obra.

L’actuació va ser excel·lent i la felicitació dels organitzadors era esperable però va ser impactant la felicitació explícita d’una professora del Conservatori Iturbi, que va destacar la musicalitat i bona dicció del nostre cor. El suport dels estudiants de piano, R.F. de 3° ESO i M.T. de 1° ESO, va afegir un factor especial a l’actuació, a més de donar-los l’oportunitat de compartir la seua passió amb els companys i famílies que acompanyaven.

La presència i el reconeixement de les famílies va ser una delícia per als estudiants que van percebre l’orgull que senten pel talent i la dedicació dels seus fills i nets. A més, les famílies, que ja havien escoltat el cor en l’actuació nadalenca, es van sorprendre positivament pel programa.

Per als alumnes, esta experiència no sols representa una oportunitat per a mostrar el seu talent, sinó també un moment de connexió amb la comunitat educativa. Durant els assajos en l’hora del pati i l’excursió a la Rambleta, els estudiants de primer curs han tingut l’oportunitat d’interactuar amb els seus companys majors, sentint-se plenament integrats i feliços amb els nous llaços forjats.

La professora de música, Pilar Ferrandis, en nom del cor, vol expressar el seu profund agraïment a tots els professors que han brindat el seu suport i comprensió durant els preparatius, així com a aquells que han mostrat flexibilitat en posposar exàmens. La seua col·laboració ha sigut fonamental per a l’èxit d’esta aventura musical. Moltes gràcies a tots!