Un dia de rugbi

Aprofitant que en les classes d’Educació Física estem submergits en plena unitat didàctica de “rugbi tag”, dimarts passat 20 de febrer vam decidir realitzar una excursió al club Cau Rugbi València, en les pistes del riu Túria, perquè el nostre alumnat de 2 ESO es familiaritze també amb el rugbi clàssic i conega les regles bàsiques de la mà de professionals d’este apassionant esport d’equip.

En un dia més propi de primavera que d’hivern els nostres alumnes/as van tindre l’oportunitat de comprovar les grans dimensions d’un camp de rugbi, van realitzar diverses dinàmiques lúdiques, van fer jocs de relleus amb la pilota, van practicar la tècnica de passada en diversos exercicis i van aprendre a realitzar placajes de manera segura amb els sacs d’arena i els escuts de “tackle”.  Finalment, es van dividir en 4 equips i van realitzar dos partits de rugbi simultanis on també van participar els profes.

En definitiva, una excursió diferent i una activitat divertida per a promoure un estil de vida saludable entre el nostre alumnat a través de l’esport.

Text: professor Jesús Simón