Vota pel cartell del Serpis contra el Racisme

El Serpis contra el Racisme: Exposició de cartells dels alumnes de 4tESO

Els nostres alumnes de 4tESO han participat en l’activitat d’Alumnart de la “Xarxa apuja el to contra el racisme”. Han creat un munt de pòsters amb diferents tècniques que visibilitzen el seu suport contra el racisme. Els seus cartells estan exposats al hall de la Facultat de Magisteri de la Universitat de València.

Us animem a visitar l’exposició i a admirar el seu talent. Voteu pel millor cartell, el nostre! El més votat representarà a València en el “Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial i/o Ètnica” el 21 de març.

Data de l’exposició: Del 12 de febrer al 16 de febrer.

Localització: Hall de la Facultat de Magisteri, Universitat de València.

Com votar: A través del següent enllaç: Enllaç de votació o escanejant el codi QR que trobaràs a la cartela al costat de cada cartell exposat.

Us animem a visitar l’exposició i a mostrar el vostre suport als nostres estudiants votant pel vostre cartell preferit. Junts, podem marcar la diferència contra el racisme i la discriminació.

No falteu!