Visita Erasmus+ d’alumnat del Serpis a Florència

Passejar per les places i carrers del centre de Florència sempre és una experiència que esglaia. Cada edifici té una història que et trasllada als segles XV i XVI i t’obliga a intentar pensar en les persones que els van encarregar de construir, en els constructors i artistes que els van decorar…les seues funcions…

L’alumnat disposa d’un mapa i l’ha de completar amb el nom de les places i els edificis singulars que visitem per fora en aquest primer contacte amb la ciutat i al llarg de tota la setmana.

La guia didàctica elaborada ajuda a tenir una visió de conjunt de totes les activitats que farem, proporciona informació complementària i planteja qüestions a resoldre. Una bona oportunitat per aprendre sobre art i història.

La visita al Palazzo Pitti i als Jardins Bóboli és impressionant.

De residència privada a museu nacional, alberga en una infinitat de sales i dependències, part de les col·leccions de les diverses sagues familiars que ho van habitar, podent veure-hi, a les seves parets, sostres, quadres, escultures exemptes, mobiliari… obres dels més importants artistes del Renaixement que van treballar per a elles.

Des dels grans finestrals es pot gaudir de les magnífiques vistes que proporciona l´extraordinari jardí, per a solaç dels seus antics habitants i no menys admiració per part nostra.