Simulacre d’incendis en l’IES Serpis

Un any més desenvolupem un simulacre d’incendi: Col·laboració entre Bombers València i l’IES Serpis

Dijous passat 8 de febrer, l’IES Serpis va dur a terme un simulacre d’incendi en col·laboració amb Bombers València. El simulacre, que va comptar amb la participació de l’alumnat, l’equip docent i el personal de servicis, va ser un èxit gràcies a la planificació detallada i a l’estreta col·laboració entre les dues parts.

El simulacre, dissenyat per a garantir un entorn d’aprenentatge segur, va anar meticulosament coordinat amb el consorci de Bombers de València. Durant un claustre extraordinari, es van establir rols específics per als professors coordinadors, responsables d’avaluar cada àrea de l’institut i evacuar a cada grup d’alumnes durant la simulació.

La iniciativa reflecteix el compromís de l’IES Serpis i Bombers València amb la seguretat i el benestar de la comunitat educativa. Aquest tipus de pràctiques són fonamentals per a preparar a estudiants i personal en cas d’una emergència real, i demostren la importància de la col·laboració entre institucions per a garantir la seguretat pública.