Activitats contra els estereotips amb TASOCT

L’alumnat de TASOCT ha organitzat un cicle d’activitats que cal dur a terme amb l’alumnat de 4ESO-Secundària per promoure la conscienciació contra els estereotips.

Mitjançant unes dinàmiques i una activitat de reflexió, els alumnes de TASOCT han tingut l’oportunitat de conèixer els alumnes de 4ESO, saber quines són les inquietuds, les preocupacions i la realitat.

Aquesta activitat es contextualitza al mòdul d’Intervenció Socioeducativa amb joves. En aquest mòdul es desenvolupen intervencions amb els adolescents amb l’objectiu de facilitar eines i mecanismes relacionats amb la comunicació, les habilitats socials, l’esperit crític així com escoltar la seva veu.

En paraules de l’alumnat del cicle formatiu: “Per nosaltres ha estat una experiència meravellosa. Hem gaudit moltíssim amb els nostres nois i noies de 4ESO C, en companyia de Laura Seligra, la seva tutora.”

Aquesta activitat és la primera del cicle d’activitats que realitzaran amb ells. Properament impartiran el taller que els alumnes han triat de manera majoritària.

Les alumnes diuen: “L’avantatge d’estudiar TASOCT és que desenvolupem el nostre treball a l’educació no formal i ens permet conèixer les persones des d’un altre punt de vista. TOT PER L’EDUCACIÓ. POSA UN TASOCT .. O DIVERSOS… A LA TEVA ESCOLA!!!”