Primera experiència EuroTrainee

Comença l’experiència Euro Trainee al Serpis!

Ja ha començat l’experiència EuroTrainee en l’Institut Serpis. Esta iniciativa, que ofereix l’oportunitat a professors i alumnes de Formació Professional (FP) de participar en estades formatives en països europeus, promet ser un punt d’inflexió en la vida acadèmica i professional dels qui participen.

La primera d’estes experiències, denominada “FOAT089, Destí Viena,” va tindre lloc del 23 al 27 d’octubre i es va centrar en el món de l’emprenedoria. Nou professors de la Comunitat Valenciana, entre els quals destaquem a Mª José Arroyo, professora d’Administració i Gestió de l’IES Serpis, van viatjar a Viena a la recerca de coneixements, inspiració i contactes per a enriquir els seus programes de formació.

Durant la seua estada en la capital austríaca, els participants van tindre l’oportunitat de submergir-se en un entorn acadèmic i empresarial de primer nivell. Les seues activitats van incloure visites a la Universitat de Viena, on van intercanviar idees amb experts acadèmics; van explorar la Cambra de Comerç de Viena, obtenint una comprensió més profunda del teixit empresarial europeu; i es van submergir en l’Institut Maygasse Business Academy, on es van endinsar en el món de la gestió empresarial i les pràctiques d’emprenedoria. A més, els participants van tindre l’oportunitat de conéixer i col·laborar amb una vibrant comunitat d’emprenedors locals, la qual cosa els va permetre obtindre una visió valuosa sobre l’emprenedoria en la capital austríaca.

L’experiència Euro Trainee al Serpis promet ser un programa educatiu altament valorat i esperat en el futur, brindant a més professors i alumnes l’oportunitat d’explorar altres cultures, adquirir emprenedoria i fomentar connexions valuoses en la comunitat europea.