Alumnat d’Història del Món Contemporani visita l’exposició World Press Photo

Alumnes de 1r Batxillerat visiten la prestigiosa exposició de fotografia World Press Photo

Divendres passat 27 d’octubre, un grup d’estudiants de 1r Batxillerat d’Història del Món Contemporani va tindre l’oportunitat de submergir-se en el món del fotoperiodisme en visitar la canviada de nom exposició World Press Photo, considerada la mostra més prestigiosa del seu tipus a nivell mundial.

Els alumnes, acompanyats per les seues professores, es van congregar en La Fundació Xirivella Soriano, on es trobava la col·lecció de les imatges més impactants i inspiradores de l’any. L’exposició, que ha recorregut ciutats de tot el món, reuneix una selecció de fotografies que capturen moments crucials i commovedors de l’actualitat, des de reportatges de conflictes globals fins a retrats de la vida quotidiana.

Durant la visita, els estudiants van tindre l’oportunitat d’explorar les imatges guardonades, algunes de les quals han sigut premiades amb els cobejats premis World Press Photo. Els joves es van mostrar especialment impressionats per la diversitat de temes que abastava l’exposició, des de la fotografia de naturalesa fins a la documentació d’esdeveniments polítics i socials.

L’exposició World Press Photo continuarà oberta al públic fins al 5 de novembre, brindant a tots els interessats l’oportunitat d’admirar estes impactants imatges i reflexionar sobre els esdeveniments que han marcat el món en els últims temps.

La visita dels alumnes de 1r Batxillerat d’Història del Món Contemporani a esta exposició segurament deixarà una petjada duradora en la seua comprensió del món i la seua estima per l’art del fotoperiodisme.