Graduació 2n Batxillerat

Emotiu acte de graduació marca el començament d’una nova etapa per als estudiants.

En un ambient ple d’alegria i orgull, es va dur a terme l’acte de graduació del nostre destacat grup d’alumnes de 2n de Batxillerat, que es preparen per a fer el gran salt a la universitat i cicles formatius. L’esdeveniment, que va comptar amb la participació de professorat, familiars i estudiants, va deixar empremta en els cors de tots els presents.

La cerimònia va estar carregada d’emocions, començant pels inspiradors discursos dels professors, els qui van destacar els assoliments i el potencial dels graduats. Els alumnes, al seu torn, van expressar la seua gratitud cap a les seues famílies i van compartir els seus somnis i metes per al futur.

Un dels moments més destacats va ser la projecció d’un commovedor vídeo que recopilava els moments més memorables dels anys d’estudis i emotius missatges dels professors i alumnes. Els riures, llàgrimes i aplaudiments van ressonar a la sala, consolidant la companyonia i els llaços especials que s’han forjat al llarg del temps.

Després de la cerimònia, alumnes i professors van continuar celebrant en un sopar especial, on van tindre l’oportunitat de compartir anècdotes i reflexions. L’atmosfera festiva va permetre estrényer encara més els vincles entre tots els membres de la comunitat educativa.

Aquest acte de graduació no sols va marcar el final d’una etapa, sinó també el començament d’un nou capítol ple d’oportunitats. Els graduats ara estan preparats per a embarcar-se en la seua pròxima aventura acadèmica en la universitat, portant amb si l’aprenentatge, la determinació i l’esperit de superació que els caracteritza.

Felicitats a tots els graduats i que l’èxit els acompanye en el seu futur acadèmic!