Futbol Sala al Serpis

L’equip de futbol sala mixt del Serpis compleix aquest curs escolar cinc anys de trajectòria.

Ens reunim novament entorn de l’esport i el treball conjunt.

Al costat de l’ajuda de l’AMPA i la direcció del centre, hem format un equip amb alumnes i alumnes que cursen 1r i 2n d’ESO, els quals competeixen en la categoria “infantil” de futbol sala del torneig “Jocs esportius” organitzat per la Fderación de Futbol sala de la Comunitat Valenciana.

Aquest torneig promou el valor en la practica de l’esport, amb la intenció de generar en els alumnes i jugadors, una trobada esportiva i educativa en plena edat de creixement.

L’alumnat troba en l’esport un lloc i ambient sa on poder compartir i competir de manera entretinguda. Alumnes/as de diferents edats, formen el seu propi grup i s’estableixen noves amistats, entrenant al costat dels seus amics en el mateix IES.

Segur que serà un bon any esportiu i acadèmic per a tots i totes.

Jean i Rodrigo. Entrenadors de l’equip de futbol sala de l’IES Serpis.