Alumnes del Pràcticum a l’IES Serpis

ALUMNES DEL PRÀCTICUM A L’IES SERPIS

El dia 11 de gener l’alumnat que cursa el Màster en professor/a d’Educació Secundària ha començat el PRÀCTICUM al nostre centre. El Pràcticum, més comunament conegut com a Pràctiques de Secundària, és una matèria que està encaminada a adquirir els coneixements i les competències necessàries per a l’exercici professional com a professor/a d’Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d’idiomes en un context real de treball.

Aquest curs acadèmic, al centre hi ha 11 professors i professores que tutoritzen alumnes del Pràcticum d’11 especialitats diferents i són un total de 17 alumnes els que estan implicats, dels quals 13 són de al Universitat de València (UV), 3 alumnes són de la Universitat Internacional de València (VIU) i 1 alumne és de la Universitat Europea (EU). La coordinació del Pràcticum està a càrrec de la professora Remei Ibáñez, que fa de nexe entre l’administració del Màster, els tutors/es de les diferents Universitats, els tutors i les tutores del centre i els tutorands.

El període de pràctiques comprén dels de l’11 de gener fins al 10 de març, que correspon a 10 crèdits ECTS i a 200 hores.

Donem la benvinguda als nous alumnes d’aquest curs acadèmic 2022-23