Visita a EDEM i Lanzadera

Dijous passat 26 de gener, els alumnes del cicle Superior de 2n AF (Administració i Finances) i els de 2n GA(Gestió Administrativa) van realitzar una activitat extraescolar consistent en la visita a EDEM i Lanzadera, de Juan Roig en la Marina de València.
Ha sigut una activitat molt enriquidora per als alumnes, per tractar-se de temes inclosos en el currículum del cicle, en concret en l’àmbit de l’emprenedoria i la incorporació al món del treball.

EDEM Escola d’Empresaris i l’acceleradora i incubadora Lanzadera forma part són una iniciativa de Juan Roig situada en la Marina de València que té la missió de formar, assessorar i finançar als emprenedors de hui i del futur i que constitueix una aposta per la creació de riquesa, l’ocupació i el foment de la cultura de l’emprenedoria.