Voleibol al Serpis

Durant el present curs escolar, en l’activitat extraescolar esportiva de VOLEIBOL tenim diversos grups entrenant a bon ritme:

Dilluns: Juvenil Femení i Cadet Femení

Dimarts i Dijous: EDM Serpis (exclusiva de l’IES) i Infantil Femení

Dimecres: Infantil Femení i Juvenil Femení

Divendres: Cadet Femení i Cadet Masculí.

D’aquests grups, uns pertanyen al CLUB VOLEIBOL VALÈNCIA i participen en competicions Federades, desenvolupant de manera molt positiva les competicions i entrenaments.

Estem molt contents de poder utilitzar les instal·lacions de l’IES Serpis per a anar de gom a gom i tindre reforços per als nostres equips.

Altres grups estan inscrits a les Escoles Esportives Municipals  amb alumnes/as exclusivament de l’IES, que entrenen Dimarts i Dijous de 17.00 a 18.30. Grup d’iniciació on un total de 18 jugadores i jugadors aprenen i coneixen el Voleibol d’una manera lúdica.

Aprenen les diferents maneres de jugar i desenvolupar el voleibol.

Com a esdeveniments a part de participar en les trobades que corresponen als equips que juguen lligues, els equips han tingut jornades de convivència i per a tancar abans de nadal partits de filles/us contra pares/mares.