Taller metodologia Scrum

Els alumnes de 1r curs del cicle formatiu Desenvolupament d’Aplicacions Web van participar el divendres 28 d’octubre en un taller per tal de posar en pràctica el desenvolupament de projectes amb la metodologia scrum, que és la que s’implementa en molts projectes de desenvolupament de software.

L’activitat va comptar amb la participació desinteressada de Jordi Sans, senior QA de l’empresa Cap Gemini, que va actuar com scrum master.

Els alumnes Enrique Peris, Iván Torres y Sandra Martínez van exercir de manera brillant el difícil rol de product owner dels 3 equips en els es va dividir a la resta de l’alumnat.

El taller, basat en el projecte #lego4scrum va consistir en construir amb 3 etapes molt curtes d’sprint una ciutat amb blocs Lego tenint en compte els requeriments estrictes i un tant especials del client o stakeholder, un multimilionari promotor.

Tot l’alumnat es va implicar moltíssim treballant en equip contra rellotge i el resultat va ser extraordinari.

Felicitats a tota la clase de 1r de DAW i moltes gràcies pel vostre treball!