Imatges per recordar del Cabanyal-Canyamelar

La ruta pel barri realitzada per l’alumnat i el professorat de 1r d’ESO ha començat visitant els col·les del nostre alumnat, Mare Nostrum, Grisolia, Sant Pere. Hem portat cartes manuscrites escrites pels alumnes de 1r per als seus profes de primària. A més, hem descobert els murals duts a terme per il•lustradors valencians actuals, com el que s’ha inaugurat fa poc en homenatge a José Segrelles. També hem vist el Mural del projecte Dones de Ciència dedicat a Sofia Kovalévskaia @ies_serpis.

També hem visitat l’Observatori del Canvi Climàtic, la fàbrica de gel, la llotja de pescadors i l’atelier dels bous. Ha sigut un matí molt calorós, però ens hem regat amb aigua de les fonts i hem pres gelats refrescants.