ASSESSORAMENT EDUCATIU GRATUÏT A FAMÍLIES: PROGRAMES PIPELE I CUIDAR-SE

El nostre centre serà enguany l’únic centre de la província que gaudirà dels programes PIPELE i CUIDAR-SE, organitzats per la FUNDACIÓ DIÁLOGOS i subvencionats per la GENERALITAT VALENCIANA. Els programes inclouen tallers en les aules i assessorament a professorat, famílies I alumnat que ho necessite. Encara que els tallers els rebran els nivells de 1r d’ESO, 3r d’ESO, 1r d’FPB, Grau Mitjà d’FPB i Grau Superior d’Educació Infantil, l’assessorament a professorat i famílies va dirigit a qualsevol professor/a o família que ho sol·licite, independentment dels nivells on impartisca docència o el grup on pertanyen els fills o les filles, de la mateixa manera amb l’alumnat que ho demane. Aquest assessorament haurà d’organitzar-se per cita prèvia directament amb la formadora del programa Eva Pérez, per correu electrònic (orienta1@fundaciondialogos.com) o per WhatsApp (604816128). Aniniem a totes les famílies a fer ús d’aquest recurs excepcional durant el trimestre de d’octubre a desembre de 2023.