Educació Escolar (ESO/Batxillerat)

Education-1280x720-1

KA1: Formació del professorat

Projecte KA-2

Projectes de Cooperació entre centres escolars (ESO/Batxillerat) o altres organitzacions amb la finalitat de millorar el nivell i la qualitat de l'ensenyament.
Creació d'Associacions Estratègiques internacionals per a afavorir el treball d'alumnes en temes d'interès comú que permeten a les institucions participants col·laborar durant dos o tres anys per a introduir pràctiques innovadores i noves formes de cooperació amb professionals de diferents àmbits.

teamwork_600x400

MLD - Movilitat llarga duració alumnat

Què és? Es diu MLD a l'estada a l'estranger que, per raons d'estudi, realitza un alumne o alumna d'educació secundària durant un període d'entre 2 i 12 mesos. Durant aqueix temps, l'alumne viu amb una família d'acolliment i acudeix diàriament a classe.​